Go Back   Sazkursu.com > ONLINE BAGLAMA DERSLERI > KISA SAP video dersler > Solfej KISA SAP
Solfej KISA SAP Hazırladığınız Solfej videolarını burada paylaşabilirsiniz.

Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 02-08-2016, 15:44   #1
smokeramazan
VIP Üye
smokeramazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 31.03.2011
Mesajlar: 2.476
Tecrübe Puanı: 16 smokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of light
Standart Bİ DE SEVİYOM DEDİ (Video-Solfej)


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
pek tarzım değil ama çalmaktan keyif aldım;)

Bİ DE SEVİYOM DEDİ

FA Mİ RE Mİ FAMİFASOL (bide seviyom dedi)

Mİ RE DO RE MİREMİFA (sana yanıyom dedi)

RE DO Sİ DO REDOREMİ (DO RE Mİ) 2.DE(DO Sİ LA) (inan ölüyom dedi vah vah vah)

Ara müzik ---SOL LA LA LA ES LA Sİ DO RE Mİ FA SOL LA

Söze giriş
SOL LA SİSİLA.LA LA (X2) (akıl yokki başta,ne işin var aşkta)
SOL LA SİSİLA.LALASOL.SOLSOLFA (aşkın kabahati yok)
FASOLLALASOL.FAFAMİ (sevmeseydim keşke)


Reklam Alani
Imza ( Signatürü )

Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
Hacı Bektaşi Veli

smokeramazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 02-08-2016, 17:34   #2
jemadore
Dörtlük Üye
Üyelik tarihi: 24.06.2016
Nereden: Ordu
Mesajlar: 4
Tecrübe Puanı: 0 jemadore is on a distinguished road
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Abi ellerine sağlık evde milleti coşturuyorum :D birde istek olarak Haluk Levent- Ankara şarkısını solfejleyebilirmisin boş zamanında
Reklam Alani
jemadore isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 02-08-2016, 19:35   #3
smokeramazan
VIP Üye
smokeramazan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üyelik tarihi: 31.03.2011
Mesajlar: 2.476
Tecrübe Puanı: 16 smokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of lightsmokeramazan is a glorious beacon of light
Standart


Sosyal Sitelerde Paylas
Bu Mesajı Paylaş |
Alıntı:
jemadore Nickli Üyeden Alıntı
Abi ellerine sağlık evde milleti coşturuyorum :D birde istek olarak Haluk Levent- Ankara şarkısını solfejleyebilirmisin boş zamanında
güzel o zaman ....o şarkıyı bilmiyorum ki..
Reklam Alani
Imza ( Signatürü )

Erkek dişi sorulmaz, muhabbetin dilinde,
Hak’kın yarattığı her şey yerli yerinde.
Bizim nazarımızda, kadın erkek farkı yok,
Noksanlıkla eksiklik, senin görüşlerinde.
Hacı Bektaşi Veli

smokeramazan isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı

Hizli Erisim


Tüm Zamanlar GMT +4 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:25.


Sitemiz tüm dünyaya açık, hiçbir ayrım yapmaksızın faaliyettedir. Ayrıca tüm üyeler her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir. Her türlü sorumluluk yazan kullanıcıların kendisine aittir. Uygunsuz davranış vb. hareketler bazen site ekibinin gözünden kaçabilir. Bu yüzden uygunsuz davranış görülmesi durumunda, şikayetlerinizi iletişim bölümünden bildirirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır. Bu site, telif hakları Copyright ©2000 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd'e ait olan vBulletin® 3.8.6 scripti ile tasarlandı ve kodlandı. Ayrıca sitemiz extra Php ve Ajax -jQ- ile güçlendirildi. Arama motoru optimizasyonu ise, vBSEO kullanılarak yapılmıştır.

Style Designed By Sazkursu.com

 

no new posts